Flipped learing:
Hvad kendetegner modellen? Planlægningsredskab, flipped classroom kan være en del af undervisningen i et samlet forløb. Reflektere over didaktik og forhold for den konkrete målgruppe/klasse.
Hvile elementer i modellen er særligt interessante i jeres optik? Vigtigt at gøre sig grundig overvejelser om, hvordan strukturen både i forløbet som helhed og den enkelte undervisnings gang, kan understøtte de faglige mål og en klar kommunikation mellem elever og lærer. Feedup og selvkritik.
Hvordan kan I med fordel anvende modellen? Når vi påbegynder et nyt forløb.
Hvilke udfordringer ser I ved modellen? Uigennemskuelig, endnu en planlægningsmodel, ukonkret (for dynamisk).
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Digital dannelse
Dag 5 Digital dannelse til myndighed og demokrati
Kilde: I artiklen, (Digital) dannelse til myndighed og demokrati, fra UP nr 2//20018 af Mads Vestergaard og Michael Hedegaard Hansen, fremhæ...
-
Kilde: I artiklen, (Digital) dannelse til myndighed og demokrati, fra UP nr 2//20018 af Mads Vestergaard og Michael Hedegaard Hansen, fremhæ...
-
Flipped learing: Hvad kendetegner modellen? Planlægningsredskab, flipped classroom kan være en del af undervisningen i et samlet forløb. ...
-
Frustrationer For mig er der alt for meget teknologi - værktøjer, som man skal sætte sig ind i. Sidder alene med det forstår ikke hvorfo...
flot indlæg Evy:)
SvarSletFedt at du er kommet igang med at blogge :-)
SvarSletEr det Flipped Learning du arbejder med i ekperimentperioden?