Fustrationer

Frustrationer

 For mig er der alt for meget teknologi - værktøjer, som man skal sætte sig ind i. Sidder alene med det forstår ikke hvorfor og hvordan det fungere. 
Bruger jeg mine kræfter forkert?
Tiden render ud mellem mine finger, har jeg forstået det vi skulle lærer? 

Skulle jeg have nogle andre og flere kompetencer, inden for dette felt?

På nuværende tænker jeg, komme jeg nogensinde til at bruge det?

Før dette modul syntes jeg at min undervisning fungeret, med den måde jeg brugte it i undervisningen og understøttet emne og elever, nu bliver jeg helt i tvivl!

1 kommentar:

  1. Jeg tror på ingen måde du sidder alene med de tanker! Jeg tror at ringtig mange på dette modul er presset, enten på det teknologiske og/eller det didaktiske. For mig selv kan jeg kun sige at jeg skal nytænke måden jeg anvender teknologien - måske jeg i programeringsundervisning på sigt skal ændre setup'et så selve programmet skabes mere collaborativt.

    SvarSlet

Digital dannelse

Dag 5 Digital dannelse til myndighed og demokrati

Kilde: I artiklen, (Digital) dannelse til myndighed og demokrati, fra UP nr 2//20018 af Mads Vestergaard og Michael Hedegaard Hansen, fremhæ...